Kupić cyklotrenažér – e-shop

Przewodnik wyboru
cyklotrenażeru


Cyklotrenažéry  >  Jak ćwiczyć na cyklotrenażeru?

Jak ćwiczyć na cyklotrenażeru? 

Na ćwiczenia na cyklotrenażeru mamy kilka cennych wskazówek.

  • dla redukcji wagi, ćwiczyć rano na czcczo 
  • Jeśli nie można ćwiczyć rano, używać cyklotrenażer 2-3 godziny po posiłku
  • Przed ćwiczeniem, zalecamy ćwiczenia rozciągające

Jak schudnąć na cyklotrenażeru?

Redukcja tłuszczu jest najczęstszym powodem korzystania z cyklotrenażeru. Dla tego typu ćwiczenia znajduje się kilka wskazówek:

  • Ćwiczyć  rano na czcczo przed posiłkiem, kiedy zapasy cukru we krwi (glikogen) jest najmniejsza i wtedy ciało szybko sięga do zasobów tłuszczu
  • Jeśli nie jest to możliwe, ćwiczcie co najmniej 2godziny po posiłku
  • ćwiczcie co najmniej 30 minut
  • obserwuj tętno podczas ćwiczeń nie powinno przekraczać normalne tętno
  • w szybkim tempie nie spalisz tłuszczu
  • trenuj 3 razy w tygodniu

Technologia pedałowania na cyklotrenażeru

Technika ta jest bardzo prosta, najważniejsze jest aby prawidłowo ustawić wysokość kierownicy i krzesełka. Po zakończeniu ćwiczeń dobrze jest wykonywać ćwiczenia rozciągające.

Aby pedałowanie było sprawne to wszystkie cklotrenażery powinne mieć dobrą ramę i pedały. 

Ćwiczenia na  cyklotrenażerach a żywienie

Użyj suplementów diety, które wpomagają  w spalaniu tłuszczu (na przykład L-karnityny.), albo skorzystaj z klasycznych porad w  ćwiczeniach:

  • podzielić całkowitą dawkę dzienną na mniejsze dawki
  • po południu i wieczorem jeść żywności z przewagą białek
  • regularne picia wody przy spalaniu tłuszczu jest najlepsze, odrzucamy herbatę. 

Wybierz cyklotrenażer w sklepie internetowym 

 

Polecane strony


Polecamy cyklotrenažéry






Nowości

Rower spinningowy wzmocni całe ciało

Rower spinningowy wzmacnia głównie łydki i uda, ale także w pozycji stojącej pośladki i mięśnie pleców. Jest idealny na utrzymanie ruchu, spalanie tłuszczu i profilaktyki zdrowotnej.

29. 6. 2016

wszystkie nowości